teresaannawatz

2013-01-23
19:01:44

23 jan,
Just nu hjälper jag min syster att plugga till en tenta hon har imorgon, anatomi och fysologi. Men det är ett skämt! Det känns som att jag inte ens har läst det här själv. Antingen så tänker jag för djupt eller så har hennes lärare ett annat tänkesätt som jag inte har fått lära mig på sjuksköterskeutbildningen. jag är iaf helt lost! 
 
Att hjälpa henne får mig att både sakna och förstå varför jag inte ville studera vidare. Jag tycker detta verkligen är jätte kul och intressant men det är inget jag skulle vilja arbeta med. Tror jag inte iaf. Men det är lockande att börja studera med något liknande, men inte till sjuksköterska. 
 
Nu ska jag komma på något att göra. Jag är jätte rastlös :)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: