teresaannawatz

2013-01-24
19:41:09

dagen
Idag har jag jobbat. Jag började kl 7 så jag fick ta 6 bussen och det var inte dåligt vad kallt det var vid den tiden imorse. Jag flydde in till min systers lägenhet för att få värme så jag slapp vänta ute i kylan på min kollega i 20 min :P Iaf så åt vi frukost på Lindahls, vilket är väldigt lyxigt och gott :) Det är inte varje dag man får det :) Jag fick också sluta halv 12 för mina sista kunder hade magsjuka (stackare) :) 
 
När jag kom hem blev det gossip girl i värmen, jag är på slutet av säsong 5 nu :) Just nu sitter jag och försöker plugga vilket går sådär eftersom jag bara kollar på allt annat på datorn hela tiden. Jag får köra hårt i helgen istället.
 
     
                               Varm choklad
                                                       
                  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: